______________________________________________________________________
Scufiţa cu poveşti
Scufiţa cu poveşti este un spectacol contemporan pentru copii, prezentat într-o viziune nouă şi originală a piesei Scufiţa Roşie, de Fraţii Grim. Echipa de creaţie propune o poveste haioasă, cu un conflict interesant şi final neaşteptat. Spectacolul este dinamic şi se bazează pe interactivitate reprezentând un exerciţiu de imaginaţie în care actorii şi publicul sunt direct implicaţi.
______________________________________________________________________
DOUĂ POVEȘTI DE AMOR
spectacol coupé format din două piese scurte, scrise de A. P. Cehov:
Ursul şi Cerere în căsătorie.
______________________________________________________________________
______________________________________________________________________
Din distribuție fac parte: Cerasela Iosifescu, Silviu Biriş şi Ion Arcudeanu. Scenografia îi aparţine lui Bogdan Spătaru. Regia este semnată de Mircea Cornişteanu.
Protagoniştii celor două creaţii în care dramaturgul dezvăluie complet şi abrupt spiritul slav, unde extremele fac casă bună, ne ilustrează într-o succesiune rapidă trecerea de la ură la iubire, de la prietenie la duşmănie, de la înţelegere la ceartă.
Reputatul critic de teatru, Ileana Lucaciu spune despre această montare: “Cheia succesului acestui spectacol o deţin fireşte actorii, remarcabili în cele două ipostaze propuse de regie.
Două poveşti de amor este un spectacol pentru marele public, cu respect cultural faţă de Cehov (…).” Aşadar nu rataţi “un spectacol first class (...)” ( Silviu Biriş)
________________________________________________________________________
Cenușăresa
dramatizare de Ciprian HUȚANU, după „Cenuşăreasa” de Frații Grimm
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
„Cenuşăreasa” este un proiect-coproducţie a Teatrului
„Jean Bart” Tulcea şi Compania de Teatru Synchret Iaşi, un spectacol
cu păpuşi şi actori, un spectacol care doreşte să acopere un segment cât mai
larg de spectatori, deşi este conceput pentru publicul tânăr şi foarte tânăr. Jocul
viu, jocul păpuşilor animate, combinate cu jocul culorilor şi al luminilor,
doresc să aducă publicului atmosfera de basm, însă dezvoltată într-o altă cheie
decât în spectacolul clasic pentru copii: pe scena tulceană totul se întâmplă acum,
actorii „respiră” în acelaşi timp cu păpuşile.
Nu am reinventat povestea fraţilor Grimm, dar am
încercat să remodelăm multe dintre personaje, pe altele le-am inventat (după
modelul cineanimaţiei disneyene), astfel încât povestea să păstreze treaz
interesul celor din sală, prin poezie, comic savuros şi o continuă motamorfoză
a spaţiului scenic.
Este a doua întâlnire a mea ca regizor cu teatrul din
Tulcea, după „Ivan Turbincă”, reîntâlnire pe care mi-o doresc cel puţin la fel
de fructuoasă din punct de vedere artistic, spectacolul fiind deja înscris pe
agenda a două festivaluri naţionale de profil în anul 2013.
În „Cenuşăreasa” au fost distribuiţi 4 studenţi,
masteranzi de la Facultatea de Teatru din Iaşi (secţia Teatru de Animaţie),
invitaţi de gazdele tulcene în regim de colaborare. Interesul studenţilor
pentru a lucra la acest proiect a fost cu atât mai mare cu cât „Cenuşăreasa” va
reprezenta şi spectacolul lor de disertaţie şi de încheiere a studiilor
masterale.
Ciprian HUȚANU
Din distribuție
fac parte:
Alina TUDURI
Lucian VALACU
Biatrice COZMOLICI
Geurge GRĂDINARIU
Regia și
ilustrația muzicală: Ciprian HUȚANU
Scenografia: Gavril SIRITEANU
Costume: Jeni STĂNILĂ
PREMIERA: 24 februarie 2013
__________________________________
Acasă la tata
de Mimi BRĂNESCU
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
PREMIERA: 01 noiembrie 2012
________________________________________________________________________
Năpasta
după
I.L.Caragiale
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
Năpasta este ultima piesă de teatru scrisă de Ion Luca Caragiale, a cărei reprezentație, în premieră, a avut loc în data de 03 februarie 1890. Piesa avea să aducă mari deservicii dramaturgului, fiind primită cu răceală. Majoritatea cronicilor au fost defavorabile, încât până la sfârșitul primului război mondial piesa nu a mai fost jucată.
De-a lungul timpului, Năpasta a văzut luminile rampei pe numeroase scene românești. Dacă, în acele reprezentații, regizorii s-au axat mai mult pe psihologia criminalului, spectacolul montat pe scena Teatrului ”Jean Bart” a dorit să aducă un element nou, și anume încărcătura de misticism.
Distribuția:
Anca - Costinela UNGUREANU
Dragomir - Mihai GĂLĂȚAN
Ion - Gabriel POPESCU
Gheorghe - Costel ZAMFIR
Nicoleta LUNGU
Ionel DURBALĂ
Ecaterina TUDOSE
Regia și scenografia: Ion DORE, asistent regie și light designer: Aurel PALADE
PREMIERA: 05 octombrie 2012
________________________________________________________________________
Geometria iubirii
după
piesa ”Logodnicele bogate” de A.N. Ostrovsky
________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Distribuția:
Valentina Vasilievna Belesova - Oana - Lavinia PISAROGLU
Vsevolod Viaceslavici Gnevâșov - Ionuț - Paul ȘTEFAN
Antonina Vlasievna Bedonegova - Laura Andreea NEAGOE
Vitaliy Petrovici Piaramidalov - Robert NEAGOE
Anna Afanasievna Țiplunova - Ana - Maria ȘTEFAN
Iuryi Mihailovici Țiplunov - Dragoș Laurențiu ANDRONIE
Valentina copil - Andra Alexandra ARDELEANU VÂLCU
Valentina copil - Andra Alexandra ARDELEANU VÂLCU
Scenografia: Svitlana PROKOFIEVA - Ucraina
Regia: Igor RAVYTSKIY - Ucraina
PREMIERA: 23 septembrie 2012
Sursa foto AICI
________________________________________________________________________
O noapte furtunoasă
după
I.L.Caragiale
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Spectacolul
montat pe scena tulceană în cadrul programului ArTl PERFORMING,
proiectul Dramaturgie națională, O noapte furtunoasă, în regia lui
Cristian GHEORGHE respectă elementele piesei lui I.L.Caragiale: descrierea
întâmplărilor de la Iunion, lectura articolului din “Vocea Patriotului Naționale” , poveștile de amor ale ale celor două surori, Zița și Veta,
încurcătura numerelor de la poartă. Cu toate acestea, punerea în scenă
este una într-o manieră inedită.
Chiar
dacă textul dramaturgului este perfect actual, dar cu parfumul timpului
timpului trecut, de data aceasta acțiunea pare țesută în zilele noastre,
iar ”contemporaneizarea” este realizată cu ajutorul scenografiei, a
costumelor, a efectelor de lumini și sunet.
Puteți
vedea un alt fel de Caragiale, un carusel în care sunt prinşi şi spectatorii,
ca martori ai unui război interior și nu numai. Se râde și se plânge deopotrivă.
În
text, apar inserții din drama”Năpasta” în partitura lui Sipridon, rol adus de
regizor în prim plan. Aceste colaje, folosite ca un laitmotiv, supun
spectatorul la reflecție.
O comedie despre războiul din noi care ajunge să
treacă dincolo de ființă și care, ilogic și inutil fiind, ne aruncă în
iraționalitate, ne dezumanizează, ne închide definitiv în cușca nopții. O
noapte...furtunoasă. Cristian GHEORGHE - regizorul spectacolului
Mulțumim persoanelor care, deși nu fac parte din
mediul artistic, sunt pe deplin implicate, susținând teatrul tulcean.
(fenomenul teatral tulcean). Ionuț - Paul ȘTEFAN (Chiriac)
Fiecare personaj capătă adevărul lui Caragiale, în
același timp, adevărul zilei de azi.
În rolul ”Spiridon” m-am simțit personajul principal
al piesei. Spiridon a fost și este o provocare pentru mine ca actor. Publicul
poate vedea cum am raspuns acestei provocări. Costel ZAMFIR (Spiridon)
Jupân Dumitrache - un personaj greu, cu tare
diametral opuse trăsăturilor mele de caracter, un contre-emploi, în a cărui construcție am descoperit în mine noi
valențe pe care nu aș fi crezut vreodată că le păstrez ascunse. Mihai GĂLĂȚAN (Jupân Dumitrache)
Prima
întâlnire cu regizorul Cristian GHORGHE: o seară obișnuită, liniștită.
Începutul-
lectură pe text- normal. Pas cu pas, regizorul ne conturează personajele.
Personaje ce urmează să trăiască ” O
noapte furtunoasă”. Și, fără să realizi, te trezeai că iubești personajul pe
care, la final, tu, actor, trebuie să-l conduci în jocul cu spectatorii, un joc
de-a atrasul înăuntrul și de-a respinsul, de-a amăgitul cu certitudini care se
prăbușesc.
Și
meritul regizorului Cristian GHEORGHE este că te face să-ți iubești acest
personaj imprevizibil, care nu face parte din viața ta, dar tocmai acest
fenomen dă măsura spectacolului, spectaculosului ca întreg. O nouă experientă
fericită. Nelu Serghei (Nae Ipingescu)
După 114 ani de la prima ”Noapte furtunoasă” a lui
I.L. Caragiale este foarte greu să reinventezi clasicul. Asta încercăm să facem
noi, actorii teatrului, împreună cu regizorul Cristian GHEORGHE. Dacă am reușit
rămâne de văzut pentru că măsura fericirii noatre cântărește în aprecierea
publicului. Oana – Lavinia PISAROGLU ( Veta)
Mă bucur că lucrez din nou cu Oana, colega mea de
facultate. Legătura dintre surorile Veta si Zița s-a sudat ușor între noi și
sper că împreună facem ceea ce trebuie.
În facultate îl uram pe Caragiale, acum nu pot
spune că îl iubesc, dar măcar îmi place. Mulțumesc! Cristina UJA (Zița)
Un spectacol despre oameni, oameni vulcanici, aflați
într-o luptă cpntinuă cu ei înșiși...Un spectacol de ”explorare a EU-lui
vulcanic”. Vlad Matei AJDER (Rică Venturiano)
Distribuția:
Jupân Dumitrache - Mihai GĂLĂȚAN
Nae Ipingescu - Nelu SERGHEI
Ciriac - Ionuț
– Paul ȘTEFAN
Spiridon - Costel
ZAMFIR
Veta - Oana
– Lavinia PISAROGLU
Zița -
Cristina UJA
Scenografia: Lăcrămioara
DUMITRAȘCU
Coregrafia: Oana – Lavinia
PISAROGLU
Regia: Cristian GHEORGHE
PREMIERA: 05 martie
2011
______________________________________________________________________________
Praga. Ultimul zbor
după
Ștefan CARAMAN
_________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
El, un scriitor blazat, cu o istorie de iubiri mai mult sau mai puţin
patetice, mai mult sau mai puţin puse sub semnul alienării, captiv de bunăvoie
într-o căsnicie în care relaţia de bază este ura civilizată.
Ea, tânără, inteligentă, sclipitoare, dar, în egală măsură, nesigură,
prinsă într-o relaţie inconfortabilă, victimă a propriilor alegeri. Doi străini
– un bărbat şi o femeie – într-un moment de tranzit, la propriu, intră, aproape
întîmplător, unul în viaţa celuilalt. Interferenţa meteorică a existenţelor
acestora devine o oglindă care, deformând, spune adevărul.
Distribuția:
Ionuţ Paul ŞTEFAN
Cristina MIHĂILESCU
Oana Lavinia PISAROGLU
Claudia NISIPAŞU
Mihai GĂLĂŢAN
Vlad Matei AJDER
Costel ZAMFIR
Nelu SERGHEI
Scenografia Eliza LABANCZ
Regia:
Ovidiu CAIȚA
PREMIERA: 04 februarie 2012
__________________________________________________________________
PREMIERA: 04 februarie 2012
__________________________________________________________________
Bădăranii
după
Carlo Goldoni
___________________________________________________________________
Jucată pentru prima oară în cadrul carnavalului venețian din 1760,
“Badaranii” este considerată o frescă de ansamblu originală, o semnificativă
imagine a calităţilor şi, mai ales, a defectelor burghezului veneţian,
trăsături ce rămân de actualitate.
Autorul surprinde esența interioarelor burgheze, individualizează cu
deosebită maiestrie personajele atât cele masculine, cât și cele feminine,
făcând din piesă un mesaj anti-misogin, moralizator, ce probabil spera să educe
publicul masculin întru politețe și generozitate față de sexul frumos.
În spatele râsului din spectacolul «Bădăranii» se ascund totuși drame
grave ce se regăsesc și în societatea contemporană: contrastul caracterelor,
eternul conflict între generații, victoria nu atât a femeii asupra bărbatului,
cât a sentimentului asupra egoismului pe care dramaturgul le-a surprins în
esența lor.
În Veneția acelor ani, în plin carnaval, jupân Lunardo, un om morocănos
și bănuitor, pune la cale împreună cu amicul sau Maurizio, să-și mărite fata cu
băiatul acestuia cu condiția ca cei doi tineri să nu se cunoască până în ziua
nunții. Soțiile celor doi află însă de plan și îi ajută pe tineri să se
cunoască.
Cei trei ”bădărani” își chinuiesc nevestele cu toanele lor și fac pe
supărații doar pentru a le arăta cine sunt stăpâni în casă. Soțiile lor nu se
lasă mai prejos și fac tot cum le taie capul, dirijate în special de soția
blândului jupân Canciano, care îi pune la punct pe bădăranii deveniți, spre
finalul piesei, adevărați mielușei. Cei trei bărbați, după ce își propun o
serie de razbunări pentru a le domoli pe femei, realizează că totuși nu
pot trăi fără soții lor, asfel că preferă să renunțe la orgolii.
Distribuția:
Nelu, SERGHEI
Nicoleta LUNGU
Liviu PETCU
Ionel DURBALĂ
Florin LEFTER
Paula PRODAN
Ion DORE
Silviu HUMĂ
Bianca ANASTASIU
Adrian CHIRCIU
Oana Iulia SIMION
Marian CONDREA
Scenografia: Maria DORE
Regia: Ion DORE
PREMIERA: 02 aprilie 2011
A sosit trăsura domnului…
după
George Feydeau
dramatizare: Bogdan ULMU
dramatizare: Bogdan ULMU
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Comedia A sosit trăsura domnului , de George Feydeau, în regia
semanată de Bogdan ULMU, este un spectacol, de teatru bulevardier în care
primează comicul de moravuri și de situație, cu un umor spumos, fără adâncime
psihologică, la îndemâna tuturor.
Există o paletă destul de largă de tipuri de personaje, de la doctorul –
poet îndrăgostit de nevasta prietenului său, la soția virtuoasă, gata să cadă
ispitei de a se răzbuna pe soțul infidel, până la slujnica veșnic deranjată de
mofturile stăpânilor și la matroana de bordel, fostă contesă.
Spectacolul este pigmentat cu situații, întâmplări și coincidențe
comice, acestea fiind cele care, de fapt, îi păzesc virtutea soției înșelate,
înaintea voitei sale.
Comicul vine și din caricaturizarea universului lipsit de moralitate în
care se mișcă personajele lui Faydeau iar impresia creată este una de carnaval,
unde toată lumea poartă cel puțin o mască.
Monotonia cotidiană este spartă de accente culoare, de ticuri, de farse,
de cascade de minciuni ce par să se înlănțuie la nesfârșit.
Sunt aproape două ore de spectacol, cu o pauză între actul II și III,
iar publicul este invitat să se destindă și să râdă.
Distribuția:
Ionuț – Paul ȘTEFAN,
Oana – Lavinia PISAROGLU
Nelu SERGHEU
Nicoleta LUNGU
Costel ZAMFIR
Liviu PETCU
Paula PRODAN
Ion DORE
Carmen NICOARĂ
Ionel DURBALĂ
Scenografia: Daniel Paul IACOBLEV BARĂU
Regia: Bogdan ULMU
PREMIERA: 02 octombrie 2011
_________________________________________________________________________________
Melpomene Terpsichore
Un
spectacol de teatru – dans, după Eschil, Sofocle, Euripide, Jean – Paul Sartre
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
MELPOMENE – TERPSICHORE (muza tragediei – muza dansului) este
titlul noii PREMIERE a Teatrului ”Jean Bart” Tulcea, ce va avea loc vineri, 22
iunie 2012, ora 19.00, în regia și coregrafia semnate de Oana –Lavinia
PISAROGLU. Cadrul mistic în care vă introduce scenografia spectacolului este realizat
de Elena ORBOCEA. O fuziune de muzica, dans, text dramatic, lumina și culoare.
Încă de la începuturile sale, TEATRUL ANTIC aduce în centrul atenției
serbările consacrate zeului Dionysios. Tragedia a fost genul cel mai apreciat
și care s-a dezvoltat în timp.
Prin această propunere de proiect, noi aducem într-un aer proaspat
,,stilizat”, parfumul acelor vremuri prin trei dintre cele mai cunoscute
scrieri: ANTIGONA, MEDEEA și ELECTRA. Trei povești într-una singură, patru
părinți ai teatrului: Eschil, Sofocle, Euripide, Sartre, un text reașezat în
pagină de către Mihai GĂLĂȚAN, pentru a ajunge ușor la publicul nostru.
ANTIGONA a fost numită de Hegel “modelul perfect al tragediei“.Ea
cutremură o lume construită din tipare înguste, dominând acțiunea prin puterea
pasiunii sale.
MEDEEA situată între iubire și ură, trece pragul normalității, către
nebunie, ajungând la sacrificiul suprem.
ELECTRA – personaj mânat de un puternic sentiment al datoriei și al
dreptății.
Actorii Teatrului “Jean Bart “ vă propun o viziune nouă asupra
teatrului antic la limita dintre teatru și dans.
Distribuția:
Vlad Matei AJDER
Mihai GĂLĂȚAN
Claudia NISIPAȘU
Oana – Lavinia PISAROGLU
Paula PRODAN
Costel ZAMFIR
Scenografia: Elena ORBOCEA
Regia și coregrafia: Oana -
Lavinia PISAROGLU
PREMIERA: 22 iunie 2012
_________________________________________________________________________________
Dublu mixt
după o idee din pieasa “Luv” de Murray Schisgall
___________________________________________________________________
Doresc ca spectacolul sa promoveze aprecierea pentru cei care mai cred
in dragoste dar si reconsiderarea celor care inteleg doar se folosesca de ea.
El reda povestea separarii si unirii aceluiasi cuplu din motive
atat de cunoscute si banale.
Ceea ce ar putea fi chiar meritoriu in cele din urma daca, intrega
aceasta aventura, n-ar creea, iata, si victime colaterale.
Abordarea textului rezuma, in forma comica, indrazneala de a ramane naiv
si idealist. Chiar cu orice pret..
Propun un spectacol ritmat, imprevizibil in desfasurare, modern, cu o
actiune structurata in timp si spatiu pe diferite planuri, dar si subtil,
fiind convins ca doar un ton corect, de un comic sanatos, ne mai poate
indemna sa fredonam cand si cand opereta amorului.
Textul spectacolului este scris dupa o idee din pieasa “Luv” de
Murray Schisgall.
Distribuția:
Gabriela CIOLACU
Mihai GĂLĂȚAN
Vlad Matei AJDER
Scenografia: Daniel Paul IACOBLEV BARĂU
Regia: Marian POPESCU
___________________________________________________________________
Regia: Marian POPESCU
___________________________________________________________________
Un bărbat și mai multe femei
după
Leonid Zorin
___________________________________________________________________
Piesa ”Un bărbat și mai multe femei” dupa un text de Leonid ZORIN,
jucată la Sala Studio a Teatrului ”Jean Bart”, tratează, pe de o parte,
relația dintre un bărbat și femeile din viața lui și, pe de altă parte, veșnica
dispută referitoare la superioritatea unuia sau altuia dintre sexe.
Există o serie de acțiuni care dau naștere la relații conflictuale atât
între personaje, cât și în conștiința bărbatului. Ființa necunoscută
barbatului, FEMEIA, este un mister de nedezlegat chiar și pentru cea mai logică
minte. Femeia, veșnic inventivă, cu stari oscilante, înebunește bărbatul fie
prin iubire, fie de nervi, trecându-l prin toate etapele, de la agonie, la
extaz…si retur.
ASG personajul masculin, ajunge să cunoască mai multe tipuri de
femei: autoritara, disperata, victima, angelica, femeia-soldat, exaltata,
acestea reprezentand atât norocul, cât și ghinionul din viața lui.
Distribuția:
MMF – Claudia NISIPAȘU
ASG – Costel ZAMFIR
Scenografia: Daniel Paul IACOBLEV BARĂU
Regia: Remus Bogdan VLĂSCEANU
PREMIERA: 24 septembrie 2011
Scenografia: Daniel Paul IACOBLEV BARĂU
Regia: Remus Bogdan VLĂSCEANU
PREMIERA: 24 septembrie 2011
___________________________________________________________________
Caragiale XXI - 22…
după
I. L.Caragiale
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Distribuția:
Anca DINU
Nelu SERGHEI
Regia: Bogdan - Cristian DRĂGAN
Spectacolul se desfășoară la Sala Studio.
___________________________________________________________________
Anca DINU
Nelu SERGHEI
Regia: Bogdan - Cristian DRĂGAN
Spectacolul se desfășoară la Sala Studio.
___________________________________________________________________
Cocoșelul neascultător
după
Ion Lucian
_________________________________________________________________ _
___________________________________________________________________
Regia:
Nelu SERGHEI
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Ivan Turbincă
după
Ion Creangă
dramatizare
Ciprian HUȚANU
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Cu Ivan Turbincă s-a încercat
construirea un spectacol de factură sincretică, dramatizarea după povestea
cu același titlu de Ion Creangă reprezentând doar un pretext pentru
dezvoltarea unui discurs scenic care împletește ludicul cu metafora,
comicul specific lui Creangă cu arta dramatică, pantomima sau arta de animație.
Este un spectacol cu actori și
păpuși în mărime naturală, chiar supradimensionate. Actorii
sunt tineri, deschiși provocărilor scenice, venind cu interes
în întâmpinarea noului. Munca împreună a îmbinat profesionalismul, dorința lor
de a escalada noi forme de expresie teatrală cu bucuria de a fi pe scenă. (Ciprian
HUȚANU - regizor)
Povestea
lui Creangă devine, în viziunea regizorului Ciprian HUȚANU, o incursiune
într-un univers al mentalității și filosofiei populare, unde
omul relaționează surprinzător cu factorii decisivi ai vieții și, mai
ales, ai morții sale.
Umorul
și ironia, chiar sarcasmul, au ca scop tocmai accentuarea acestei viziuni a
unui ins care păcălește și sfidează moartea. Povestea
este moralizatoare și se adresează deopotrivă copiilor și adulților.
Distribuția:
Oana
Lavinia PISAROGLU
Claudia
NISIPAŞU
Paula
PRODAN
Costel
ZAMFIR
Nelu
SERGHEI
Mihai
GĂLĂŢAN
Ecaterina TUDOSE
Ecaterina TUDOSE
Scenografia:
Elena ORBOCEA
Coregrafia:
Oana Lavinia PISAROGLU
Regia: Ciprian HUȚANU
PREMIERA: 20 ianuarie 2012
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Detectiv pe portativ
după
Geo Iancu Călinescu
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
O comedie muzicală polițistă spumoasă, relaxantă și plină de umor .Este
un spectacol ce se adresează spectatorilor - copii de toate vârstele și
reprezintă o "demitizare" a poveştilor cu animale, în care vulpea,
iepuraşul, lupul, ursul și coțofana se aseamană izbitor cu escrocii din zilele
noastre.
Totul se petrece într-un hotel de aiurea, unde au loc întâlniri pline de
haz, la care participă un fals magician, poliţia, mexicani, ruși, americani.
Povestea este punctată de numeroase inserții muzicale şi coregrafice, de
la tangoul argentinian la cazacioc.
Distribuția:
Bitty – Ionuț Paul ȘTEFAN
Samantha - Oana Lavinia PISAROGLU
Wolfy – Mihai GĂLĂȚAN
Berry – Costel ZAMFIR
Coţofana – Vlad Matei AJDER
Muzica:Marius ȚEICU
Costume: Daniela IACOBLEV – BARĂU
Costume: Daniela IACOBLEV – BARĂU
Scenografia: Daniel IACOBLEV – BARĂU
Regia: Alexandru BOUREANU
________________________________________________________________
Prostia omenească
după
Ion Creangă
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
Am făcut 20 de repetiții pentru acest spectacol,
poate și pentru ca în distribuție avem și actori profesioniști dar și amatori; am umblat puțin și la scenariu pentru ca trebuia să aducem spectacolul de la 35
de minute la 55-65 de minute, o ora fiind idealul de timp la un spectacol
pentru copii. Una
peste alta, sper sa fie un spectacol bun, care sa placa publicului, un public
aș putea spune mai pretențios decât adulții și asta pentru că la copii o
punere în scena a unui spectacol e mult mai dificilă. Cu acest public nu te poți juca, dacă se poate spune asta, nu poți umbla cu multe fânețuri pentru ca
ei sunt foarte serioși" (Nelu Serghei - regizorul acestei piese)
Oana - Lavinia PISAROGLU
Mihai GĂLĂȚAN
Costel ZAMFIR
Nicoleta LUNGU
Ionel DURBALĂ
Carmen NICOARĂ
Muzica: Marius ȚEICU
Scenografia: Daniel Paul IACOBLEV BARĂU
Regia: Nelu SERGHEI
Sursa foto: http://evenimentetulcea.blogspot.ro/
___________________________________________________________________
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu