Stagiunea 2012 -2013

______________________________________________________________________ 

 

 Scufiţa cu poveşti




Scufiţa cu poveşti este un spectacol contemporan pentru copii, prezentat într-o viziune nouă şi originală a piesei Scufiţa Roşie, de Fraţii Grim. Echipa de creaţie propune o poveste haioasă, cu un conflict interesant şi final neaşteptat. Spectacolul este dinamic şi se bazează pe interactivitate reprezentând un exerciţiu de imaginaţie în care actorii şi publicul sunt direct implicaţi.


 Remus VLĂSCEANU

 

 ______________________________________________________________________

DOUĂ POVEȘTI DE AMOR

spectacol coupé format din două piese scurte, scrise de A. P. Cehov:  
Ursul  şi Cerere în căsătorie



______________________________________________________________________

 

Din distribuție fac parte: Cerasela Iosifescu, Silviu Biriş şi Ion Arcudeanu. Scenografia îi aparţine lui Bogdan Spătaru. Regia este semnată de Mircea Cornişteanu.
Protagoniştii celor două creaţii în care dramaturgul dezvăluie complet şi abrupt spiritul slav, unde extremele fac casă bună, ne ilustrează într-o succesiune rapidă trecerea de la ură la iubire, de la prietenie la duşmănie, de la înţelegere la ceartă.

Reputatul critic de teatru, Ileana Lucaciu spune despre această montare: “Cheia succesului acestui spectacol o deţin fireşte actorii, remarcabili în cele două ipostaze propuse de regie.

Două poveşti de amor este un spectacol pentru marele public, cu respect cultural faţă de Cehov (…).” Aşadar nu rataţi “un spectacol first class (...)”  ( Silviu Biriş)


 ________________________________________________________________________


Cenușăresa

dramatizare de Ciprian HUȚANU, după „Cenuşăreasa” de Frații Grimm

________________________________________________________________________



________________________________________________________________________

„Cenuşăreasa” este un proiect-coproducţie a Teatrului „Jean Bart” Tulcea şi Compania de Teatru Synchret Iaşi, un  spectacol cu păpuşi şi actori, un spectacol care doreşte să acopere un segment cât mai larg de spectatori, deşi este conceput pentru publicul tânăr şi foarte tânăr. Jocul viu, jocul păpuşilor animate, combinate cu jocul culorilor şi al luminilor, doresc să aducă publicului atmosfera de basm, însă dezvoltată într-o altă cheie decât în spectacolul clasic pentru copii: pe scena tulceană totul se întâmplă acum, actorii „respiră” în acelaşi timp cu păpuşile.
Nu am reinventat povestea fraţilor Grimm, dar am încercat să remodelăm multe dintre personaje, pe altele le-am inventat (după modelul cineanimaţiei disneyene), astfel încât povestea să păstreze treaz interesul celor din sală, prin poezie, comic savuros şi o continuă motamorfoză a spaţiului scenic.

Este a doua întâlnire a mea ca regizor cu teatrul din Tulcea, după „Ivan Turbincă”, reîntâlnire pe care mi-o doresc cel puţin la fel de fructuoasă din punct de vedere artistic, spectacolul fiind deja înscris pe agenda a două festivaluri naţionale de profil în anul 2013.

În „Cenuşăreasa” au fost distribuiţi 4 studenţi, masteranzi de la Facultatea de Teatru din Iaşi (secţia Teatru de Animaţie), invitaţi de gazdele tulcene în regim de colaborare. Interesul studenţilor pentru a lucra la acest proiect a fost cu atât mai mare cu cât „Cenuşăreasa” va reprezenta şi spectacolul lor de disertaţie şi de încheiere a studiilor masterale.

Ciprian HUȚANU
Din distribuție fac parte:
Alina TUDURI
Lucian VALACU
Biatrice COZMOLICI
Geurge GRĂDINARIU
Regia și ilustrația muzicală: Ciprian HUȚANU
Scenografia: Gavril SIRITEANU
Costume: Jeni STĂNILĂ




PREMIERA: 24 februarie 2013

__________________________________


Acasă la tata

de Mimi BRĂNESCU

________________________________________________________________________







________________________________________________________________________





PREMIERA: 01 noiembrie 2012
________________________________________________________________________


Năpasta


după I.L.Caragiale

________________________________________________________________________





________________________________________________________________________

Năpasta este ultima piesă de teatru scrisă de Ion Luca Caragiale, a cărei reprezentație, în premieră, a avut loc în data de 03 februarie 1890. Piesa avea să aducă mari deservicii dramaturgului, fiind primită cu răceală. Majoritatea cronicilor au fost defavorabile, încât până la sfârșitul primului război mondial piesa nu a mai fost jucată.

De-a lungul timpului, Năpasta a văzut luminile rampei pe numeroase scene românești. Dacă, în acele reprezentații, regizorii s-au axat mai mult pe psihologia criminalului, spectacolul montat pe scena Teatrului ”Jean Bart” a dorit să aducă un element nou, și anume încărcătura de misticism. 

Distribuția:

Anca - Costinela UNGUREANU
Dragomir - Mihai GĂLĂȚAN
Ion - Gabriel POPESCU
Gheorghe - Costel ZAMFIR
Nicoleta LUNGU
Ionel DURBALĂ
Ecaterina TUDOSE

Regia și scenografia: Ion DORE, asistent regie și light designer: Aurel PALADE

PREMIERA: 05 octombrie 2012

________________________________________________________________________

Geometria iubirii

după piesa ”Logodnicele bogate” de A.N. Ostrovsky


________________________________________________________________
























___________________________________________________________________


Distribuția:

Valentina Vasilievna Belesova - Oana - Lavinia PISAROGLU
Vsevolod Viaceslavici Gnevâșov - Ionuț - Paul ȘTEFAN
Antonina Vlasievna Bedonegova - Laura Andreea NEAGOE
Vitaliy Petrovici Piaramidalov - Robert NEAGOE
Anna Afanasievna Țiplunova - Ana - Maria ȘTEFAN
Iuryi  Mihailovici Țiplunov - Dragoș Laurențiu ANDRONIE
Valentina copil - Andra Alexandra ARDELEANU VÂLCU

Scenografia: Svitlana PROKOFIEVA - Ucraina
Regia:  Igor RAVYTSKIY - Ucraina

PREMIERA: 23 septembrie 2012



















Sursa foto AICI





________________________________________________________________________

O noapte furtunoasă

după I.L.Caragiale

__________________________________________________________________




__________________________________________________________________




Spectacolul montat pe scena tulceană  în cadrul programului ArTl PERFORMING, proiectul Dramaturgie națională, O noapte furtunoasă, în regia lui Cristian GHEORGHE respectă elementele piesei lui I.L.Caragiale: descrierea întâmplărilor de la Iunion, lectura articolului din “Vocea Patriotului Naționale” , poveștile de amor ale ale celor două surori, Zița și Veta,  încurcătura numerelor de la poartă. Cu toate acestea, punerea în scenă este una într-o manieră inedită.

Chiar dacă textul dramaturgului este perfect actual, dar cu parfumul timpului  timpului trecut, de data aceasta  acțiunea pare țesută în zilele noastre, iar ”contemporaneizarea”  este realizată cu ajutorul scenografiei, a costumelor, a efectelor de lumini și sunet.

Puteți vedea un alt fel de Caragiale, un carusel în care sunt prinşi şi spectatorii, ca martori ai unui război interior și nu numai. Se râde și se plânge deopotrivă.
În text, apar inserții din drama”Năpasta” în partitura lui Sipridon, rol adus de regizor în prim plan. Aceste colaje, folosite ca un laitmotiv, supun spectatorul la reflecție.


O comedie despre războiul din noi care ajunge să treacă dincolo de ființă și care, ilogic și inutil fiind, ne aruncă în iraționalitate, ne dezumanizează, ne închide definitiv în cușca nopții. O noapte...furtunoasă.  Cristian GHEORGHE - regizorul spectacolului

Mulțumim persoanelor care, deși nu fac parte din mediul artistic, sunt pe deplin implicate, susținând teatrul tulcean. (fenomenul teatral tulcean).  Ionuț - Paul ȘTEFAN (Chiriac)

Fiecare personaj capătă adevărul lui Caragiale, în același timp, adevărul zilei de azi.
În rolul ”Spiridon” m-am simțit personajul principal al piesei. Spiridon a fost și este o provocare pentru mine ca actor. Publicul poate vedea cum am raspuns acestei provocări. Costel ZAMFIR  (Spiridon)

Jupân Dumitrache - un personaj greu, cu tare diametral opuse trăsăturilor mele de caracter, un contre-emploi, în a cărui construcție am descoperit în mine noi valențe pe care nu aș fi crezut vreodată că le păstrez ascunse. Mihai GĂLĂȚAN  (Jupân Dumitrache)
  
Prima întâlnire cu regizorul Cristian GHORGHE: o seară obișnuită, liniștită.
Începutul- lectură pe text- normal. Pas cu pas, regizorul ne conturează personajele. Personaje ce urmează  să trăiască ” O noapte furtunoasă”. Și, fără să realizi, te trezeai că iubești personajul pe care, la final, tu, actor, trebuie să-l conduci în jocul cu spectatorii, un joc de-a atrasul înăuntrul și de-a respinsul, de-a amăgitul cu certitudini care se prăbușesc.
Și meritul regizorului Cristian GHEORGHE este că te face să-ți iubești acest personaj imprevizibil, care nu face parte din viața ta, dar tocmai acest fenomen dă măsura spectacolului, spectaculosului ca întreg. O nouă experientă fericită. Nelu Serghei (Nae Ipingescu)

După 114 ani de la prima ”Noapte furtunoasă” a lui I.L. Caragiale este foarte greu să reinventezi clasicul. Asta încercăm să facem noi, actorii teatrului, împreună cu regizorul Cristian GHEORGHE. Dacă am reușit rămâne de văzut pentru că măsura fericirii noatre cântărește în aprecierea publicului. Oana – Lavinia PISAROGLU ( Veta)

Mă bucur că lucrez din nou cu Oana, colega mea de facultate. Legătura dintre surorile Veta si Zița s-a sudat ușor între noi și sper că împreună facem ceea ce trebuie.
În facultate îl uram pe Caragiale, acum nu pot spune că îl iubesc, dar măcar îmi place. Mulțumesc! Cristina UJA (Zița)
  
Un spectacol despre oameni, oameni vulcanici, aflați într-o luptă cpntinuă cu ei înșiși...Un spectacol de ”explorare a EU-lui vulcanic”.Vlad Matei AJDER (Rică Venturiano)



Distribuția:


Jupân Dumitrache - Mihai GĂLĂȚAN

Nae Ipingescu - Nelu SERGHEI

Ciriac - Ionuț – Paul ȘTEFAN

Spiridon - Costel ZAMFIR

Veta - Oana – Lavinia PISAROGLU

Zița - Cristina UJA



Scenografia: Lăcrămioara DUMITRAȘCU

Coregrafia: Oana – Lavinia PISAROGLU



Regia: Cristian GHEORGHE



PREMIERA: 05 martie 2011


















______________________________________________________________________________

Praga. Ultimul zbor

după Ștefan CARAMAN

_________________________________________________________________







__________________________________________________________________



El, un scriitor blazat, cu o istorie de iubiri mai mult sau mai puţin patetice, mai mult sau mai puţin puse sub semnul alienării, captiv de bunăvoie într-o căsnicie în care relaţia de bază este ura civilizată.

Ea, tânără, inteligentă, sclipitoare, dar, în egală măsură, nesigură, prinsă într-o relaţie inconfortabilă, victimă a propriilor alegeri. Doi străini – un bărbat şi o femeie – într-un moment de tranzit, la propriu, intră, aproape întîmplător, unul în viaţa celuilalt. Interferenţa meteorică a existenţelor acestora devine o oglindă care, deformând, spune adevărul.





 Distribuția:



Ionuţ Paul ŞTEFAN

Cristina MIHĂILESCU

Oana Lavinia PISAROGLU

Claudia NISIPAŞU

Mihai GĂLĂŢAN

Vlad Matei AJDER

Costel ZAMFIR

Nelu SERGHEI

Scenografia Eliza LABANCZ

Regia: Ovidiu CAIȚA

PREMIERA: 04 februarie 2012
__________________________________________________________________

Bădăranii
după Carlo Goldoni

___________________________________________________________________




___________________________________________________________________


Jucată pentru prima oară în cadrul carnavalului venețian din 1760, “Badaranii” este considerată o frescă de ansamblu originală, o semnificativă imagine a calităţilor şi, mai ales, a defectelor burghezului veneţian, trăsături ce rămân de actualitate.



Autorul surprinde esența interioarelor burgheze, individualizează cu deosebită maiestrie personajele atât cele masculine, cât și cele feminine, făcând din piesă un mesaj anti-misogin, moralizator, ce probabil spera să educe publicul masculin întru politețe și generozitate față de sexul frumos.



În spatele râsului din spectacolul «Bădăranii» se ascund totuși drame grave ce se regăsesc și în societatea contemporană: contrastul caracterelor, eternul conflict între generații, victoria nu atât a femeii asupra bărbatului, cât a sentimentului asupra egoismului pe care dramaturgul le-a surprins în esența lor.



În Veneția acelor ani, în plin carnaval, jupân Lunardo, un om morocănos și bănuitor, pune la cale împreună cu amicul sau Maurizio, să-și mărite fata cu băiatul acestuia cu condiția ca cei doi tineri să nu se cunoască până în ziua nunții. Soțiile celor doi află însă de plan și îi ajută pe tineri să se cunoască.



Cei trei ”bădărani” își chinuiesc nevestele cu toanele lor și fac pe supărații doar pentru a le arăta cine sunt stăpâni în casă. Soțiile lor nu se lasă mai prejos și fac tot cum le taie capul, dirijate în special de soția blândului jupân Canciano, care îi pune la punct pe bădăranii deveniți, spre finalul piesei, adevărați mielușei. Cei trei bărbați, după ce își propun o serie de razbunări pentru a le domoli pe femei,  realizează că totuși nu pot trăi fără soții lor, asfel că preferă să renunțe la orgolii.



Distribuția:



Nelu, SERGHEI

Nicoleta LUNGU

Liviu PETCU

Ionel DURBALĂ

Florin LEFTER

Paula PRODAN

Ion DORE

Silviu HUMĂ

Bianca ANASTASIU

Adrian CHIRCIU

Oana Iulia SIMION

Marian CONDREA



Scenografia: Maria DORE



Regia: Ion DORE



PREMIERA: 02 aprilie 2011













_________________________________________________________________________________

A sosit trăsura domnului…

după George Feydeau
dramatizare: Bogdan ULMU

___________________________________________________________________




___________________________________________________________________


Comedia A sosit trăsura domnului , de George Feydeau, în regia semanată de Bogdan ULMU, este un spectacol, de teatru bulevardier în care primează comicul de moravuri și de situație, cu un umor spumos, fără adâncime psihologică, la îndemâna tuturor.



Există o paletă destul de largă de tipuri de personaje, de la doctorul – poet îndrăgostit de nevasta prietenului său, la soția virtuoasă, gata să cadă ispitei de a se răzbuna pe soțul infidel, până la slujnica veșnic deranjată de mofturile stăpânilor și la matroana de bordel, fostă contesă.



Spectacolul este pigmentat cu situații, întâmplări și coincidențe comice, acestea fiind cele care, de fapt, îi păzesc virtutea soției înșelate, înaintea voitei sale.



Comicul vine și din caricaturizarea universului lipsit de moralitate în care se mișcă personajele lui Faydeau iar impresia creată este una de carnaval, unde toată lumea poartă cel puțin o mască.

Monotonia cotidiană este spartă de accente culoare, de ticuri, de farse, de cascade de  minciuni ce par să se înlănțuie la nesfârșit.



Sunt aproape două ore de spectacol, cu o pauză între actul II și III, iar publicul este invitat să se destindă și să râdă.



Distribuția:



Ionuț – Paul ȘTEFAN,

Oana – Lavinia PISAROGLU

Nelu SERGHEU

Nicoleta LUNGU

Costel ZAMFIR

Liviu PETCU

Paula PRODAN

Ion  DORE

Carmen NICOARĂ

Ionel DURBALĂ



Scenografia: Daniel Paul IACOBLEV BARĂU



Regia: Bogdan ULMU



PREMIERA: 02 octombrie 2011

_________________________________________________________________________________

Melpomene Terpsichore

Un spectacol de teatru – dans, după Eschil, Sofocle, Euripide, Jean – Paul Sartre

___________________________________________________________________




___________________________________________________________________


MELPOMENE – TERPSICHORE (muza tragediei – muza dansului) este  titlul noii PREMIERE a Teatrului ”Jean Bart” Tulcea, ce va avea loc vineri, 22 iunie 2012, ora 19.00, în regia și coregrafia semnate de Oana –Lavinia PISAROGLU. Cadrul mistic în care vă introduce scenografia spectacolului este realizat de Elena ORBOCEA. O fuziune de muzica, dans, text dramatic, lumina și culoare.

Încă de la începuturile sale, TEATRUL ANTIC aduce în centrul atenției serbările consacrate zeului Dionysios. Tragedia a fost genul cel mai apreciat și care s-a dezvoltat în timp.



Prin această propunere de proiect, noi aducem într-un aer proaspat ,,stilizat”, parfumul acelor vremuri prin trei dintre cele mai cunoscute scrieri: ANTIGONA, MEDEEA și ELECTRA. Trei povești într-una singură, patru părinți ai teatrului: Eschil, Sofocle, Euripide, Sartre, un text reașezat în pagină de către Mihai GĂLĂȚAN, pentru a ajunge ușor la publicul nostru.



ANTIGONA a fost numită de Hegel “modelul perfect al tragediei“.Ea cutremură o lume construită din tipare înguste, dominând acțiunea prin puterea pasiunii sale.

MEDEEA situată între iubire și ură, trece pragul normalității, către nebunie, ajungând la sacrificiul suprem.



ELECTRA – personaj mânat de un puternic sentiment al datoriei și al dreptății.

Actorii Teatrului “Jean Bart “ vă propun  o viziune nouă asupra teatrului antic la limita dintre teatru și dans.



Distribuția:



Vlad  Matei AJDER

Mihai GĂLĂȚAN

Claudia NISIPAȘU

Oana – Lavinia PISAROGLU

Paula PRODAN

Costel ZAMFIR



Scenografia: Elena ORBOCEA



Regia și coregrafia: Oana - Lavinia PISAROGLU



PREMIERA: 22 iunie 2012












_________________________________________________________________________________

Dublu mixt

după  o idee din pieasa “Luv” de Murray Schisgall

___________________________________________________________________





___________________________________________________________________


Doresc ca spectacolul sa promoveze aprecierea pentru cei care mai cred in dragoste dar si reconsiderarea celor care inteleg doar se folosesca de ea.

El reda  povestea separarii si unirii aceluiasi cuplu din motive atat de cunoscute si banale.



Ceea ce ar putea fi chiar meritoriu in cele din urma daca, intrega aceasta aventura, n-ar creea, iata, si victime colaterale.

Abordarea textului rezuma, in forma comica, indrazneala de a ramane naiv si idealist. Chiar cu orice pret..



Propun un spectacol ritmat, imprevizibil in desfasurare, modern, cu o actiune structurata in timp si spatiu pe diferite planuri, dar si subtil,  fiind convins ca doar un ton corect, de un comic sanatos, ne mai poate indemna sa fredonam cand si cand opereta amorului.



Textul spectacolului este scris  dupa o idee din pieasa “Luv” de Murray Schisgall.



Distribuția:



Gabriela CIOLACU

Mihai GĂLĂȚAN

Vlad Matei AJDER




Scenografia: Daniel Paul IACOBLEV BARĂU

Regia: Marian POPESCU

___________________________________________________________________

Un bărbat și mai multe femei

după Leonid Zorin

___________________________________________________________________





___________________________________________________________________




Piesa ”Un bărbat și mai multe femei” dupa un text de Leonid ZORIN, jucată la Sala Studio a Teatrului ”Jean Bart”,  tratează, pe de o parte, relația dintre un bărbat și femeile din viața lui și, pe de altă parte, veșnica dispută referitoare la superioritatea unuia sau altuia dintre sexe.

Există o serie de acțiuni care dau naștere la relații conflictuale atât între personaje, cât și în conștiința bărbatului. Ființa necunoscută barbatului, FEMEIA, este un mister de nedezlegat chiar și pentru cea mai logică minte. Femeia, veșnic inventivă, cu stari oscilante, înebunește bărbatul fie prin iubire, fie de nervi, trecându-l prin toate etapele, de la agonie, la extaz…si retur.

ASG personajul masculin, ajunge să cunoască mai multe tipuri de femei: autoritara, disperata, victima, angelica, femeia-soldat, exaltata, acestea reprezentand atât norocul, cât și ghinionul din viața lui.

Distribuția:

MMF – Claudia NISIPAȘU
ASG – Costel ZAMFIR

Scenografia: Daniel Paul IACOBLEV BARĂU

Regia: Remus Bogdan VLĂSCEANU

PREMIERA: 24 septembrie 2011


___________________________________________________________________

Caragiale XXI - 22…

după I. L.Caragiale

__________________________________________________________________




__________________________________________________________________


Distribuția:

Anca DINU
Nelu SERGHEI

Regia: Bogdan - Cristian DRĂGAN

Spectacolul se desfășoară la Sala Studio.

___________________________________________________________________


Cocoșelul neascultător

după Ion Lucian

_________________________________________________________________ _



___________________________________________________________________













Regia: Nelu SERGHEI

___________________________________________________________________

Ivan Turbincă

după Ion Creangă
dramatizare Ciprian HUȚANU

___________________________________________________________________




___________________________________________________________________


Cu Ivan Turbincă s-a încercat construirea un spectacol de factură sincretică, dramatizarea după povestea cu același titlu de Ion Creangă reprezentând doar un pretext pentru dezvoltarea unui discurs scenic care împletește ludicul cu metafora, comicul specific lui Creangă cu arta dramatică, pantomima sau arta de animație.

Este un  spectacol cu actori și păpuși în mărime naturală, chiar supradimensionate. Actorii sunt  tineri, deschiși provocărilor scenice, venind cu interes în întâmpinarea noului. Munca împreună a îmbinat profesionalismul, dorința lor de a escalada noi forme de expresie teatrală cu bucuria de a fi pe scenă. (Ciprian HUȚANU - regizor)

Povestea lui Creangă devine, în viziunea regizorului Ciprian HUȚANU, o incursiune într-un univers al mentalității și filosofiei populare, unde omul relaționează surprinzător cu factorii decisivi ai vieții și, mai ales, ai morții sale.

Umorul și ironia, chiar sarcasmul, au ca scop tocmai accentuarea acestei viziuni a unui ins care păcălește și sfidează moartea. Povestea este moralizatoare și se adresează deopotrivă copiilor și adulților.

Distribuția: 

Oana Lavinia PISAROGLU
Claudia NISIPAŞU
Paula PRODAN
Costel ZAMFIR
Nelu SERGHEI
Mihai GĂLĂŢAN
Ecaterina TUDOSE

Scenografia: Elena ORBOCEA
Coregrafia: Oana Lavinia PISAROGLU

Regia: Ciprian HUȚANU

PREMIERA: 20 ianuarie 2012

__________________________________________________________________


Detectiv pe portativ
după Geo Iancu Călinescu

__________________________________________________________________




__________________________________________________________________


O comedie muzicală polițistă spumoasă, relaxantă și plină de umor .Este un spectacol ce se adresează spectatorilor - copii de toate vârstele și reprezintă o "demitizare" a poveştilor cu animale, în care vulpea, iepuraşul, lupul, ursul și coțofana se aseamană izbitor cu escrocii din zilele noastre.



Totul se petrece într-un hotel de aiurea, unde au loc întâlniri pline de haz, la care participă un fals magician, poliţia, mexicani, ruși, americani.



Povestea este punctată de numeroase inserții muzicale şi coregrafice, de la tangoul argentinian la cazacioc.



Distribuția:



Bitty – Ionuț Paul ȘTEFAN

Samantha - Oana Lavinia PISAROGLU

Wolfy – Mihai GĂLĂȚAN

Berry – Costel ZAMFIR

Coţofana – Vlad Matei AJDER



Muzica:Marius ȚEICU
Costume: Daniela IACOBLEV – BARĂU

Scenografia: Daniel IACOBLEV – BARĂU



Regia: Alexandru BOUREANU



PREMIERA: 19 dec. 2010




























________________________________________________________________

Prostia omenească

după Ion Creangă

___________________________________________________________________




___________________________________________________________________

Am făcut 20 de repetiții pentru acest spectacol, poate și pentru ca în distribuție avem și actori profesioniști dar și amatori; am umblat puțin și la scenariu pentru ca trebuia să aducem spectacolul de la 35 de minute la 55-65 de minute, o ora fiind idealul de timp la un spectacol pentru copii. Una peste alta, sper sa fie un spectacol bun, care sa placa publicului, un public aș putea spune mai pretențios decât adulții și asta pentru că la copii o punere în scena a unui spectacol e mult mai dificilă. Cu acest public nu te poți juca, dacă se poate spune asta, nu poți umbla cu multe fânețuri pentru ca ei sunt foarte serioși" (Nelu Serghei - regizorul acestei piese)

Distribuția:

Oana - Lavinia PISAROGLU
Mihai GĂLĂȚAN
Costel ZAMFIR
Nicoleta LUNGU
Ionel DURBALĂ
Carmen NICOARĂ

Muzica: Marius ȚEICU
Scenografia: Daniel Paul IACOBLEV BARĂU

Regia: Nelu SERGHEI

Sursa foto: http://evenimentetulcea.blogspot.ro/









___________________________________________________________________


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu